1. Jag saknar en orderbekräftelse? Kontrollera skräpposten i din mail. 
  2. När kommer min leverans? Kontrollera om du fått mail från oss med spårningslänk. Starta annars en chat med vårt team så hjälper vi dig med spårning av paketet. 
  3. Hur gör jag för att returnera en vara? Fyll i returblanketten och paketera varan i lämplig kartong (helst den kartong som den kom i) och bifoga returblanketten. Klistra returadresslappen på kartongen och lämna in den till närmaste DHL service point. Du kan också returnera varan genom att lämna in den i vår butik i Solna. OBS! Varan måste vara i nyskick med alla lappar, etiketter och förpackningar intakt. 
  4. När sker återbetalning av retur? När vi fått er retur och kontrollerat varan så återbetalar vi hela beloppet ni betalat minus returkostnaden (om ni ej lämnat in den till butiken i Solna personligen) på 99 kr. Återbetalning kan ta upp till 1 vecka från att vi erhållit returen.
  5. Hur gör jag om jag vill byta en vara? Lägg en ny order på den vara som ni vill byta till och returnera den felaktiga enligt punkt 3 ovan. Vi återbetalar sedan den returnerade varan enligt punkt 4. Det går också bra att komma in i butiken i Solna så hjälper vi er att byta varan. 
  6. Kostar personlig utprovning något? Nej, det är gratis. Boka tid om ni avser att handla men det är givetvis inget tvång.
  7. Kan man köpa skridskor, klubba och målvaktsutrustning utan personlig utprovning? Ja, vi hjälper er som vanligt under övriga öppettider men tiden vi har för er kan vara begränsad.
  8. Kan jag köpa annat än skridskor, klubba eller målvaktsutrustning när jag bokat tid för personlig utprovning? Ja, de 45 minuter som du får personlig hjälp kan du utnyttja till vad du vill.
  9. Om vi är fler än en som behöver hjälp med personlig utrovning kan vi använda samma tid? Ja, vi kan hjälpa 2 st samtidigt men är ni fler så får ni gärna boka fler tider.
  10. Vi har en bit att åka och behöver få hjälp med slipning medans vi väntar. Går det? Ja, förklara för oss så försöker vi lösa det. Vanlig slipning är oftast ok. Profilslipning kan vi inte lova att ordna direkt men oftast inom 1 timme. 
  11. När är det störst chans att få hjälp med slipning direkt? Kom inte direkt vid öppning eller strax innan stängning. Då är det oftast som mest kunder. Kom gärna vardagar mellan kl. 13-16.
  12. Varför är det dyrare att slipa skridskor som är köpta någon annanstans? Nya skridskor tar lång tid att slipa och sliter mycket på våra maskiner. När du köper skridskorna hos oss så rabatterar vi slipningen men ej om de är köpta någon annanstans.
  13. Tar ni emot PRAO? Ja, vi tar in PRAO men bara en åt gången. En förutsättning är att du kommer in och presenterar dig personligen och lämnar dina uppgifter så återkommer vi när vi kollat vårt schema.